از بازی کانتر استرایک چه می دانید؟

در سری بازی‌های ویدئویی تیراندازی اول شخص چند نفره تاکتیکی Counter-Strike (CS)، تیم‌های تروریستی برای انجام اقدامات تروریستی (بمب‌گذاری، گروگان‌گیری و ترور) با هم رقابت می‌کنند.

در حالی که ضد تروریست‌ها تلاش می‌کنند تا آنها را متوقف کنند (خنثی کردن بمب، گروگان‌گیری). ماموریت های نجات و اسکورت). اولین بازی از این سری، Counter-Strike، در سال 1999 برای ویندوز منتشر شد.

Minh "Gooseman" Le و Jess "Cliffe" Cliffe آن را به عنوان یک اصلاح Half-Life ("mod") قبل از Valve، شرکتی که Half را ایجاد کرد، ایجاد کردند.

-Life، حقوق مالکیت معنوی را خرید و Counter-Strike را به یک محصول خرده‌فروشی تبدیل کرد که در سال 2000 منتشر شد. شرط صفر: صحنه های حذف شده، تکرار قبلی شرط صفر ایجاد شده توسط Ritual Entertainment، در کنار آن در دسترس قرار گرفت.

Counter-Strike: Source، بازسازی نسخه اصلی Counter-Strike و اولین بازی در این سری که از موتور سورس تازه توسعه یافته Valve استفاده می کرد، هشت ماه بعد منتشر شد.

Valve  بازی Counter-Strike: Global Offensive را در سال 2012 به عنوان چهارمین بازی از سری اصلی عرضه کرد.

Xbox 360، OS X، PlayStation 3 و Windows. در کنار Valve، Hidden Path Entertainment به توسعه پس از انتشار Counter-Strike: Source کمک کرد.

در مارس 2023، Counter-Strike 2 تخمین تاریخ انتشار تابستان 2023 را دریافت کرد. در طول سال ها، تعدادی از بازی های اسپین آف شخص ثالث برای بازارهای آسیایی توسعه یافته است.

Counter-Strike Online، Counter-Strike Neo و Counter-Strike Nexon: Studio چند نمونه هستند. یک بازی تیراندازی اول شخص مبتنی بر هدف و مشارکتی، Counter-Strike نام دارد.

تروریست‌ها و ضد تروریست‌ها، دو تیم متضاد، در انواع بازی‌ها می‌جنگند تا وظایفی از جمله ایمن‌سازی مکانی برای نصب یا منفجر کردن یک وسیله و نجات یا محافظت از گروگان‌ها را انجام دهند.

بر اساس عملکرد فردی خود، بازیکنان در پایان هر دور پول نقد درون بازی دریافت می‌کنند که ممکن است از آن برای خرید تسلیحات قوی‌تر در دورهای آینده استفاده کنند.

پول بیشتری با برنده شدن در بازی ها به دست می آید تا از دست دادن آنها، و دستیابی به اهدافی مانند حذف سایر بازیکنان منجر به پاداش های نقدی می شود. برای رفتار نافرمانی مانند قتل همکاران مجازات تعیین می شود.
 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.