تاریخچه شرکت راک استار + درآمد و بازی ها

بازی Rockstar SuccessStory

Rockstar GamesRockstar Games یک ناشر و توسعه‌دهنده بازی آمریکایی است که برخی از خلاقانه‌ترین و موفق‌ترین بازی‌ها از جمله Grand Theft Auto، Manhunt، Red Dead، Max Payne و Midnight Club را در اختیار این صنعت قرار داده است. این شرکت یکی از زیرمجموعه‌های Take-Two Interactive Software است و به توسعه بازی‌ها نه تنها برای کودکان، بلکه برای گیمرهای بالغ نیز معتقد است. عناوین بازی این شرکت در بسیاری از پلتفرم‌های بازی بزرگ از جمله PS سونی، نینتندو Wii، ایکس‌باکس مایکروسافت، نینتندو DS، PS Portable و سایر رایانه‌های شخصی و دستگاه‌های قابل حمل در دسترس هستند. این شرکت عمدتاً در ایالات متحده فعال است، اما در آسیا و اقیانوسیه و اروپا نیز حضور دارد. امروز دارای 10 استودیو مجزا است و تاکنون بیش از 45 بازی منتشر کرده است. 

تاسیس Rockstar Games

تری دونوان، دن هاوسر، سام هاوسر، گری فورمن و جیمی کینگ از تولیدکنندگان بریتانیایی بازی های ویدیویی هستند که در سال 1998 برند Rockstar Games را تاسیس کردند. جهان و تنظیمات رومینگ رایگان در بازی های آنها. آنها تعدادی استودیو را خریداری کرده اند و برخی از آنها را نیز در داخل ایجاد کرده اند. مقر اصلی این شرکت در شهر نیویورک واقع شده است و از آنجا روابط عمومی، توسعه محصول و بازاریابی محصولات خود را اداره می کنند. در حالی که آنها تا به امروز بیش از 250 میلیون نسخه از عناوین بازی ارسال کرده اند، سری Grand Theft Auto بزرگترین فرنچایز آنها با 220 میلیون نسخه به تنهایی است.

فناوری بازی های Rockstar

Rockstar Games موتور بازی مخصوص به خود را دارد که به نام Rockstar Advanced Game Engine یا RAGE نامیده می شود. این یک موتور بازی همه جانبه است که هدف آن تسهیل توسعه بازی ها در سیستم های PS 3، PS 4، Wii، Windows، Xbox One، Xbox 360 و Mac است. این شرکت همچنین Rockstar Games Social Club را توسعه داده است، که یک سرویس بازی آنلاین است که با بازی های خود استفاده می شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.