کلش آف کلنز: هر آنچه که باید بدانید

کلش آف کلنز یک بازی بسیار محبوب است که هم برای iOS و هم برای اندروید در دسترس است که دنیای موبایل را غرق کرده است. منظورم این است که واقعاً چند برنامه تبلیغات تلویزیونی دارند (و در عین حال تبلیغاتی با بودجه بالا)؟ احتمالاً یکی را دیده اید که در آن مردی که فریاد می زد. "" Hog Rider اگر قصد دارید وارد دنیای استراتژیک کلش آف کلنز شوید، این چیزی است که باید بدانید!

کلش اف کلنز چه نوع بازی است؟

کلش آف کلنز (به انگلیسی: Clash of Clans) یک بازی استراتژیک آنلاین چندنفره یا MMO است که توسط سوپرسل ساخته شده است. این بازی همچنین به عنوان یک بازی "freemium" شناخته می شود، که در آن بازی کاملا رایگان است، اما شما می توانید (و گاهی اوقات مجبور به پرداخت) برای آیتم های درون بازی مانند سنگ ها و منابع بپردازید.
کلش اف کلنز

گیم پلی بازی چگونه است؟

در بازی، ابتدا باید با ساختن یک جامعه (قبیله خود) شروع کنید، سپس نیروها را آموزش دهید و به بازیکنان دیگر حمله کنید تا به طلا، اکسیر و اکسیر تاریک برسید. سپس از این آیتم ها برای بازسازی دفاع، آموزش و ارتقای نیروها و ساختن جادوها استفاده می کنید. همچنین نوعی کمپین تک نفره وجود دارد که در آن شما می توانید به یک سری از دهکده های اجنه حمله کنید تا طلا و اکسیر بدست آورید.

منابع برای چیست؟

منابع اصلی که از حمله به سایر قبیله ها به دست می آورید طلا، اکسیر و دارک اکسیر هستند. طلا برای ارتقاء ساختمان های جامعه شما استفاده می شود. از اکسیر و دارک اکسیر برای آموزش نیروها استفاده می شود. از اکسیر در پادگان و دارک اکسیر در پادگان تاریک استفاده می شود. هر نوع پادگان انواع مختلفی از نیروها را آموزش می دهد.

قسمت  MMO از کجا می آید؟

قبیله ها گروهی از بازیکنان هستند که برای حمایت از یکدیگر یا از طریق تقویت یا مشاوره گرد هم می آیند. بنابراین شما و قبیله‌تان می‌توانید حرکت کنید و به جوامع دیگران حمله کنید. آن جوامع دیگر نیز توسط گروه های واقعی از بازیکنان اداره می شوند.

جواهر، گوهر، گوهر

احتمالاً مهم‌ترین منبع در بازی، جم‌ها به شما امکان می‌دهند تا چیزها را سریع‌تر ارتقا دهید و سازندگان خود را سرعت بخشند تا آنها را برای انجام پروژه‌های دیگر آزاد کنند. همچنین می‌توان از آن‌ها برای تقویت ساختمان‌های دیگر، مانند سربازخانه‌ها و امکانات تولید منابع، و همچنین ارتقای قهرمانان خود استفاده کرد.

جنگ های قبیله ای

هر قبیله یک رهبر و یک رهبر دارد و فقط یکی از آنها می تواند جنگ را شروع کند. وقتی به جنگ می روید، هر قبیله یک روز آماده سازی و یک روز جنگ می گیرد. پس از شروع جنگ، بازیکنان بر اساس میزان تخریب ایجاد شده ستاره دریافت می کنند. هر بازیکن در هر جنگ دو بار حمله می کند و تیمی که بیشترین ستاره را در پایان روز جنگ داشته باشد برنده می شود. اگر هر تیم تعداد ستاره های یکسانی داشته باشد، تیمی که درصد تخریب بالاتری داشته باشد برنده می شود. اگر از حمله خود در طول جنگ استفاده کنید، لوت جایزه دریافت می کنید و نوع عود توسط Supercell تعیین می شود. چندین افزایش غارت جایزه وجود دارد. اگر برنده شوید، تمام غارت جایزه موجود را دریافت خواهید کرد. اگر ببازید، یک سوم غارت جایزه موجود را دریافت می کنید. چالش‌های دوستانه وجود دارد که در آن بازیکنان از یک قبیله می‌توانند یکدیگر را به چالش بکشند، اما هیچ لوت یا جایزه‌ای اعطا نمی‌شود و این نبردها روی ارتش‌های شما تأثیری نمی‌گذارد. این نکات و ترفندها را بررسی کنید تا بتوانید تا حد امکان پیروز باشید. چگونه از واحد آرچر خود سرمایه گذاری کنید.

این بازی 5 ساله است - چه چیزی جدید است؟

به‌روزرسانی ماه مه 2017 باعث شد بازیکنان بتوانند قایق شکسته خود را تعمیر کنند تا به جزیره جدیدی بروند. در آنجا می توانید یک دهکده جدید بسازید و حالت بازی جدید را انجام دهید که شامل نبردها و قهرمانان جدید است.

آیا کلش رویال وجود ندارد؟

آره! کلش رویال دنباله بازی کلش آف کلنز است و رویکرد متفاوتی در گیم پلی دارد. در حالی که در کلش آف کلنز شما می روید و بر اساس روز به بازیکنان حمله می کنید، در عوض در کلش رویال به صورت بلادرنگ با دیگر بازیکنان می جنگید. یا یو-گی-اوه را دیده اید! سریال تلویزیونی؟ جایی که روی پایه ها می ایستند و ورق بازی می کنند و هیولا در زمین ظاهر می شوند که از آن برای حمله و دفاع استفاده می کنند؟ اساساً دقیقاً همین است. کارت های سرباز، کارت های طلسم و کارت های ساختمان وجود دارد. زمانی برنده می شوید که برج های بیشتری را نسبت به حریف خود در زمانی که برج پادشاه حریف خود را نابود می کنید، نابود کنید. 11 عرصه برای بازی و 73 کارت مختلف برای جمع آوری وجود دارد. اگر به بازی‌های مبارزه با کارت علاقه دارید و چیزی را ترجیح می‌دهید که کمی واقعی‌تر از کلش آف کلنز باشد، کلش رویال راه بهتری است. این برای هر دو iOS و Android در دسترس است.

سوالات؟

آیا در مورد کلش اف کلنز سؤال دیگری دارید؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید. 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.